Aktualności
Uncategorised
Informacja dla osób niesłyszących
- Szczegóły
Zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U z 2017 r., poz. 1824), organy administracji publicznej zobowiązane są do zapewnienia osobom głuchym lub głuchoniewidomym bezpłatnego dostępu do usług tłumacza migowego przy załatwieniu spraw urzędowych.
Mogą z niej skorzystać osoby uprawnione, tj. osoby niepełnosprawne w rozumieniu stawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426).
Aby skorzystać z pomocy należy zgłosić zamiar skorzystania z pomocy co najmniej na 3 dni przed wizytą w Urzędzie Gminy Złotoryja od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30. – z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie to powinno być dokonane w jednej z następujących form:
- poczta elektroniczna Urzędu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- faks: 76 8788 716,
- telefonicznie: 76 8788 700,
- skrzynka podawcza na elektronicznej platformie usług administracji publicznej e-PUAP,
- w formie papierowej złożone w sekretariacie Urzędu.
Deklaracja dostępności
- Szczegóły
Deklaracja dostępności
- Data publikacji strony internetowej: 2003-07-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-06-01
- część plików do pobrania nie jest dostępnych cyfrowo gdyż były skanowane lub zostały przesłane przez podmiot zewnętrzny
- wytworzone przez urząd pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie
- mogą się zdarzyć sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu: cel linku nie jest odpowiednio określony, załączniki nie posiadają informacji na temat wielkości i formatu pliku, pewne grafiki nie zawierają tekstów alternatywnych oraz wersji tekstowej
- sporadycznie pojawiają się błędy kodu HTML i CSS generowane przez system CMS Joomla
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Wejście to posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Do drzwi prowadzą schody – 4 stopni . Drzwi są dwuskrzydłowe i jest możliwość wjazdu wózkiem inwalidzkim.
Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze budynku.
W budynku nie ma windy, pochylni, podjazdów, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych itp.
Jest wydzielone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, które znajduje się z tyłu budynku urzędu.
Jest mozliwość wstępu dla osób niepełnosprawnych z psem asystującym.
Jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego.
Raport dostępności - stan na 31.03.2025r - Zobacz raport
Transmisja na żywo obrad sesji RG
POPUP
- Szczegóły
Obwieszczenie Wojewody Dolnośląskiego
- Szczegóły
Znaleziono rudego pieska w Wilkowie
- Szczegóły

Telefon 76-8788702.
Kolejna sesja w październiku
- Szczegóły

Porządek obrad sesji obejmuje:
Zbiórka odpadów wielkogabarytowych
- Szczegóły
W dniu 3 listopada 2016 r. odpady będą zbierane na terenie Wilkowa – Osiedle.
W dniu 4 listopada 2016 r. w pozostałych miejscowościach gminy Złotoryja.
Odpady będą odbierane bezpośrednio z gospodarstwa domowego po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 2 listopada 2016 r. pod numerami telefonów :
- w godzinach pracy Urzędu – 76 8788 702 – Bożena Nowak
- po godzinach pracy Urzędu 601 450 369 – Bożena Nowak
- firma COM-D ( Dział Obsługi Klienta ) - 602 899 777
U W A G A !
Nie należy wystawiać zużytego sprzętu RTV i AGD oraz opon.
Podziękowanie
- Szczegóły

Polega na tym, że tylko wszystko
Co robimy dla innych jest tym,
Co naprawdę warto robić."
Caroll Levis
W imieniu władz samorządowych Gminy Złotoryja oraz osób poszkodowanych w pożarze budynku mieszkalnego w Nowej Ziemi pragniemy przekazać serdeczne podziękowania oraz wyrazić ogromną wdzięczność wszystkim ludziom dobrej woli za okazane wsparcie i bezinteresowną pomoc, które traktujemy jako wyraz Państwa dobroci i chęci niesienia pomocy potrzebującym.
Dziękujemy Osobom prywatnym, Organizacjom społecznym, Firmom i Instytucjom za przekazaną pomoc w formie pieniężnej, rzeczowej, organizacyjnej oraz wszystkim tym, którzy w jakikolwiek sposób przyczynili się do zmniejszenia rozmiaru nieszczęścia oraz przywrócenia wiary poszkodowanym w to, że jutro może być lepsze.
Dziękujemy za ogromną wrażliwość i otwartość na potrzeby drugiego człowieka. Ofiarowana pomoc jest dowodem serdeczności, współczucia oraz solidarności ludzkiej.
Jan Tymczyszyn Maria Leśna